درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 61054
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

«روند توجه دولت به مصیبت‌زدگان زلزله خراسان‌ جنوبی قابل دفاع نیست. از چادرهای دوجداره و کانکس برای رهایی زلزله‌زدگان از سرمای زمستان خبری نیست که هیچ؛ حتی از حادثه‌دیده‌ها سوخت والور هم طلب می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، هنوز ریالی اعتبار به حساب دستگاه‌های مسؤول- بویژه بنیاد مسکن- در امر بازسازی خانه‌های ویران شده واریز نشده و تمام وعده‌ها و دستورها در رفع مشکلات مردم روی کاغذ مانده است.

در مجموع فکر نمی‌کنم کار بازسازی روستاهای زلزله‌زده زهان، ساچ، زردان، نخرود، حسین‌آباد و عباس‌آباد واقع در شهرستان قاین استان خراسان‌جنوبی به موقع به اتمام برسد».

این جملات نگران‌کننده فقط بخشی از اظهارات «هروی» نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی بود که روز گذشته در صفحه میهن روزنامه قدس انتشار یافته است.

بر این اساس در گفت‌وگویی با مهندس فرید لطیفی، معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور پیگیر موضوع شدیم تا بیشتر در جریان کارهای انجام شده و اقداماتی که در آینده انجام خواهد گرفت، قرار بگیریم.

* آقای مهندس لطیفی! لطفاً در خصوص آخرین وضعیت زلزله‌زدگان جنوب خراسان و اقداماتی که مدیریت بحران کشور برای بازسازی و بازتوانی حادثه‌دیدگان انجام داده است ارزیابی‌تان را بفرمایید.....
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب